Alla inlägg under mars 2012

Av Cecilia Lund - 30 mars 2012 19:51

Idag är det en dag då jag saknar dig till tusen... Om jag bara kunde ändra en grej så tro mig så skulle jag göra det!!
Det kunde ha varit jag istället åh så hade du varit kvar här?  
En sak vet jag i allafall och det är att du och jag kommer ses igen om du lovar att finnas där och vänta på mig?

Du måste stanna tills jag kommer så att jag får springa in i dina armar igen och kunna se dig och veta att du är stolt över mig för det jag gjort hitills i mitt liv!

And my question now is why?   

Puss    

 

Av Cecilia Lund - 25 mars 2012 18:02

Hatar folk som tar en för givet och tror att man kan säga, göra vad som helst och dessutom tar saker och ting för givet utan att tacka för det eller ge någonting för det    Usch! Ni borde skämas..

Puss   

Av Cecilia Lund - 16 mars 2012 13:41

En gubbe var förbi och tankade igår kväll och han hade problem med sitt kort så jag var ut och hjälpte honom. Han skulle ha diesel och innan jag gick in efter att ha hjälpt honom så sa jag att det inte finns någon spärr så han får hålla i hela tiden som han tankar tyvärr. När han har tankat klart kommer han in och berättar att han har fått diesel över hela sig.


Jag frågar då hur det gick till för hur troligt är det att man får diesel över hela sig?? Han säger då till mig att pumpen läcker och att jag ska följa med ut. När jag kommer ut ligger det ca 4 liter diesel på backen och han anklagar mig att det är mitt fel!    Han tycker att han kunnat använda dem pengarna som ligger på backen till någonting helt annat. Jag tror att han har missuppfattat mig när jag sa att man får hålla i hela tiden när man tankar. Så när den slagit ifrån har han bara fortsatt att hålla in och tankat mera helt enkelt. Han var väldigt tydlige med att hans bil var ny tvättat för ca 3 timmar sen och att den nu är full med diesel. Åter igen mitt fel!!   

 
Nu i förrmiddags så ringer Qstar från Norrköping och frågar om jag har en pump som läcket.. Nej svarar jag självklart eftersom att jag inte har det! Då visar det sig att den där jäävla gubben som har ringt till Qstar och klagat när det är han själv som har gjort fel! Blir så himla irriterad på sånt där rikt folk som har näsan högt upp i vädret!! Fyyy faaan...

Puss   

Av Cecilia Lund - 8 mars 2012 15:05

Trodde att jag skulle vara aktivare med att skriva men det kunde jag ju glömma. 
Man har ju inte alltid någonting att skriva heller.. Hm  

Idag är jag inne på dag 4 med feber, känner mig dock bättre i kroppen men febern vill inte ge upp så blev inget jobb idag. Imorgon måste jag jobba oavsett så håller tummar och tår att jag kommer orka. Arbetsdag 1 av 8 blir det också så jag får bara inte bli sämre så att jag blir sängliggandes och måste ha stängt. Har tröttnat nu på att ligga hemma och vara sjuk. Man tappar verkligen allt när man är sjuk! Dem hotar med att det ska vara super fint väder nästa vecka också, det känns skit när jag kommer stå inne hela dagarna. Får ta fram solstolarna och ställa upp utanför så man kan få lite sol på sig iaf   

Idag har jag pluggat lite mera körkort, det jag har orkat iaf. Måste ta det där körkortet nu!!!  

Puss    

  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards