Direktlänk till inlägg 4 februari 2012

Mys-lördag

Av Cecilia Lund - 4 februari 2012 21:03

Sitter i köket och tittar på termometern, 20,1 minus ute.. Underbart! Glad att jag sitter inne i värmen  Dagen har beståt av jobb, gick riktigt bra trots att jag frusit hela dagen. Hoppas att jag inte blir sjuk under nästa vecka då jag är ledig...Ska försöka slänga upp bilder på hur det ser ut här hemma, kan ju vara kul att se kanske. Men det blir nog inte förns på måndag då jag är ledig. Nu blir det lite godis, film och mys framför en film innan jag kryper ner och laddar för en ny arbetsdag, 9 -19   

Puss   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia Lund - 12 augusti 2012 09:22

Godmorgon! 5 dagen då man är utan mobil.. Känns sådär   Hoppas att jag får sim-kortet imorgon och att det ligger i lådan imorgon när jag slutar jobbet. Detta blir sista jobb veckan innan min chef kommer hem från sin semeter. Hoppas att denna vecka gå...

Av Cecilia Lund - 31 juli 2012 10:15

Seg morgon.. När var man såhär seg senast egentligen? Tror det var när man skulle till plugget och hade ett prov som man visste att man inte skulle fixa! Har iaf gjort rent glassmaskinen nu på morgonen och kollat över vilka varit jaa måste bestäl...

Av Cecilia Lund - 28 juni 2012 17:21

Denna dag har verkligen beståt av att vika och tvätta kläder.. Fy vad tråkigt det ska vara då!Ingen som har ett bra sätt så att man kan göra det roligare?    ...

Av Cecilia Lund - 27 juni 2012 21:19

Idag har jag provjobbat på Kaffebar, ett super mysigt 50-tals café. Trivdes som fisken i vattnet fast att jag fick kolla på och se hur saker och ting gick till   Nu längtar jag till Fredag då jag hoppas på ett mycket positivt beskedd från dem. Håller...

Av Cecilia Lund - 24 maj 2012 09:41

Folk som säger att de ringer sen och inte gör detFolk som tar bort en på facebook bara för att dens partner tjurarFolk som inte säger ett piss utan de bara håller medFolk som bara ska hklaga på allt och ingentingFolk som inte våga säga ifrån och p...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards